Κυριακή 26 Ιουνίου 2011

Να τα χιλιάσεις Κωνσταντίνε!!!!!

Χτες είχε γενεθλια ο ανιψιός μου!!! Δεν μπορούσα λοιπόν να μην βάλω το χεράκι μου και εγώ με όποιο τρόπο μπορούσα!! Ετσι εφτιαξα ,αρχικά ,ενα banner γενεθλιών αλλά επειδή δεν μου έφτανε μονο αυτό συνέχισα με μικρές λιμνούλες πάνω σε cupcakes και φατσούλες βατραχάκια από ζαχαρόπαστα!! Λογω όμως της δυσκολιας στη μετάφορά τους εφτιαξα αυτή την τριώροφη βάση.
Ολα απ' τα χεράκια μου με πολυυυυυυυυ αγάπη για τον Κωνσταντινο!!!!!



 












7 σχόλια:

  1. Δεν έχω λόγια...Αυτά τα βατραχάκια μου έκλεψαν την καρδιά ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λοιπό, Πένυ, όπως βλέπω τα cakes , μου΄ρχεται να ορμήξω!!!Χεχε, φαίνονται πολύ λαχταριστά!Μπράβο στη θεία, πολύχρονος ο ανηψιός!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Νομίζω πως ο Κωνσταντίνος πρέπει να ξετρελάθηκε. Μπράβο σου πολύ ωραία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ωχουτά...υπέροχα όλα!!! χρόνια πολλά να τα χιλιάσει!!!!! και να έχει πάντοτε τόσο όμορφα πάρτυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τα τουρτάκια είναι λαχταριστά και κάνω και διατροφή...
    To banner είναι γλύκα, γλύκα, γλύκα!!!
    Να χαίρεσαι τον ανηψούλη σου :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Speechless φιλεναδα.....Αψογα ολα...Εισαι χρυσοχερα κ μεθαυριο στη βαπτιση της μικρης σου θα μας ξαφνιασεις σιγουρα ολους! xxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή