Τρίτη 24 Αυγούστου 2010

Να πως ξεκίνησαν όλα!!

Σήμερα λέω να σας δείξω τις πρώτες μου δημιουργίες!
Για όλα ευθύνεται το μικρό μου ζουζουνάκι που από τότε που έμαθα για τον ερχομό του θέλησα να του χαρίσω πράγματα ξεχωριστά, φτιαγμένα από τη μαμά και το μπαμπά.
Όταν λοιπόν ξεκινήσαμε τις ετοιμασίες για το παιδικό δωμάτιο μου ήρθε η ιδέα για το φωτιστικό. Την υλοποίηση βέβαια ανέλαβε ο άντρας μου μιας και εγώ από ηλεκτρολογικά δεν κατέχω. Σχεδιάσαμε ένα συννεφάκι σε κόντρα πλακέ , το βάψαμε και ανοίξαμε τρεις τρύπες στις οποίες περάσαμε τις χάρτινες μπάλες σε διαφορετικά μήκη. Τέλος πρόσθεσα τις πεταλουδίτσες και τις κορδελίτσες πάνω.



Οι μήνες πέρασαν και ήρθε ο καιρός για τη βάφτισή του. Εκεί όλα τα έφτιαξα με τα χεράκια μου. Από τις μπομπονιέρες και τα προσκλητήρια μέχρι και το στολισμό. Βοηθός μου η γιαγιά Βάσω.

Το θέμα μας... θάλασσα! Και αφού εμείς είμαστε από βουνό θα πρέπει φέρουμε τη θάλασσα εδώ μόνο για τη βάφτιση του γιου μου. Ετσι και έγινε!
Τι μας λείπει λοιπόν? Γλάροι να πετάνε πάνω από τα κεφάλια μας.Τους φτιάξαμε , τους κρεμάσαμε από τα δέντρα ανάμεσα σε γαλάζιες και λευκές κορδέλες.


Τι άλλο λείπει? Κοχύλια και βότσαλα που τα κρεμάσαμε από τα φανάρια δεξιά και αριστερά από την είσοδο της εκκλησιας.
Νομίζω λείπει και κάτι ακόμα...
Μα φυσικά ο βυθός! Τον βάλαμε μέσα σε γυάλες μαζί με βότσαλα κοχύλια και αστερίες. Τον πλέξαμε κοτσίδες και από πάνω του κρεμάσαμε κοχύλια .



Και όλα αυτά μόνο για τον μικρό μας πρίγκηπα...

5 σχόλια:

  1. Πένυ το είχες το ταλέντο!!! Εφτιαξες καταπληκτικά πράγματα!!! Και φυσικά απο ότι βλέπω το ανέπτυξες και με το παραπάνω!!! Εύγε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πραγματικα πανεμορφα ολα και ευφανταστα!Λατρεψα το φωτιστικο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπράβο peny!!! Κάνεις καταπληκτική δουλειά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή