Σάββατο 12 Φεβρουαρίου 2011

ΠΑΡΤΥ ΦΑΡΜΑ

 Τις τελευταίες μέρες ετοιμάζω το πάρτυ του γιου μου για τα τρίτα γενέθλια του!!!Αυριο λοιπόν είναι η μεγάλη μέρα!!Ετσι σήμερα ασχολήθηκα με τη διακόσμηση. Κουράστηκα πολύ αλλά βλέποντας το αποτέλεσμα δεν με νοιάζει!!!


 Ξεκινάμε από αυτό το σταντ που θα μπαινουν τα παιδάκια από πίσω και θα τα βγάζω φωτό και μετά θα τους τις μοιράσω!!

Ο μπουφές που θα μπουν τα φαγητά. Μερικά από αυτά δεν είναι σε πιάτα αλλά σε τελαράκια.Ακόμα και τα φραουλόδεντρά που εφτιαξα πρόσφατα έπιασαν τόπο.
 Τα μαχαιροπιρουνα στο ποτιστήρι και οι χαρτοπετσέτες στον κουβά. Ειδατε έχουμε και σανό!!!!


                                                   Τα στικς που έφτιαξα για τα φαγητά
 Το βιβλίο ευχών αναλογο και αυτό με το θέμα του παρτυ μας (που να το πω ότι είναι το πρώτο που φτιάχνω για τον γιο μου). Τα στυλό μπήκαν στον κατρούτσο της γιαγιάς που έγινε μολυβοθήκη

 Η ταμπέλα που θα καλωσορίζει τους καλεσμένους μας (τα πορτοκάλια και τα λεμόνια που μου έστειλε η πεθερά μου  εγιναν ντεκορ και αυτά χαχαχα)

 Τα δωράκια των παιδιών που σας είχα δείξει και η διαφορετική ψωμιερα μας που είναι κανονική πινακοτή παρακαλώ !!!!!


Ευχηθείτε μου καλή επιτυχία!!!

Υ.Γ. Από Δευτερα έχω πολλά ακομα να σας δείξω!!!!!!

16 σχόλια:

  1. Είναι όλα ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ!!!! Είσαι απίστευτη! Τα έχεις ετοιμάσει όλα τέλεια!!! Μπράβο σου!!!! Τέλειο το σταντ για φωτογραφίες!!! Είμαι σίγουρη ότι θα το ευχαριστηθούν όλοι! Μικροί μεγάλοι!!!!!!!! Καλή επιτυχία εύχομαι κ να τον χαίρεσαι!! Να είναι πολύχρονος!! Καλά να περάσετε!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φανταστικα όλα,το συγχαρητηρια νομίζω είναι λίγο,τέλειο όλο το concept,οι λεπτομέριες κάνουν την διαφορα............γερος και δυνατος ο πριγκιπας σου........Να περάσετε super!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η επιτυχία είναι δεδομένη,ΟΛΑ είναι τέλεια, με πολύ προσοχή, ευαισθησία και αγάπη φτιαγμένα.
    Να τον χαίρεσαι τον γιόκα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πένυ μου ,είναι όλα πανέμορφα, ξεχωριστά ,
    είναι τέλεια όλα...
    Να χαίρεσαι τον μικρούλη σου Κωνσταντή και να τον καμαρώσεις όπως επιθυμείς!!!
    Να περάσετε όλοι καλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. είναι όλα υπέροχα!!! μπράβο σου!!! Να χαίρεσαι και το αγοράκι σου!! κ καλή διασκέδαση...κ να το απολαύσεις..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή επιτυχία καλή μου αν και είναι δεδομένη απ΄αυτά που βλέπουμε και όσα ακόμη θα μας δείξεις!!!Να τα εκατοστήσεις το παιδάκι σου!!!Και συ να είσαι υγιής και ευτυχισμένη για να τον καμαρώνεις!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλά το στάντ είναι όλα τα λεφτά! Γεια στα χέρια σου!!! Το δωράκι μου μάλλον δεν σε πρόλαβε αλλά ίσως με αυτό να φτιάξεις το photo album απο το γενέθλια....Να περάσετε σούπερ και να χαίρεσε το αντράκι σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλά αστειεύσαι?............ολα είναι τέλεια!!!! Ειμαι σίγουρη οτι ο μικρός θα είναι ήδη ενθουσιασμένος κι εσύ παρά τον ξέφρενο ρυθμό θα είσαι πολύ περήφανη μανούλα !!! Μέσα απο την καρδιά μου σου εύχομαι να τον χαίρεσαι και να είναι πάντα ευτυχισμένος και καλότυχος!!!
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΠΑΝΕΜΟΡΦΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΕΙΣΑΙ ΦΟΒΕΡΗ ΝΑ ΤΟΝ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η επιτυχία είναι σίγουρη!!! Να τα εκατοστήσει και να τον καμαρώνεις πάντα!!!
    Με τέτοια διακόσμηση γίνομαι και πάλι παιδί και θέλω και εγώ τέτοιο πάρτι...και μεζεδάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Θα είναι ένα υπέροχο πάρτι! Ευχομαι ο μικρούλης σου να το χαρεί και εσύ να τον καμαρώνεις πάντα γερό κι ευτυχισμένο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλή (αν και δεδομένη...) επιτυχία!!! Να τα εκατοστήσει ο γιος σου και να τον καμαρώσετε όπως επιθυμείτε!!! Θαύματα έκανες πάλι! Εύγε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Συγκλονιστική επαγγελματική διακόσμηση!Μπράβο σου!Όλα δένουν τόσο όμορφα!Η ιδέα με τις φωτογραφίες των παιδιών άπαιχτη,θα ενθουσιαστούν τα μικρά!
    Να χαίρεσαι το γιο σου και να'ναι πάντα ευτυχισμένος!
    Καλή επιτυχία,αν και με τέτοια προετοιμασία είναι δεδομένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. καλά δεν υπάρχουν αυτά που έφτιαξες!!!!!! απλά δεν υπάρχουν!!!! το σταντ για τις φωτο άπαιχτο!!!!!!!
    δεν χρειάζεται να σου ευχηθούμε καλή επιτυχία!!!! είναι δεδομένη!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εγώ μόλις τώρα τα είδα όλα αυτά! Τι έφτιαξες κοριτσάρα μου?!!! Καταρχήν η επιτυχία ήταν δεδομένη! Νομίζω ότι τώρα θα ξεκουράζεσαι και θα είσαι ευτυχισμένη, που όλα κύλησαν όμορφα και τα παιδιά πέρασαν αξέχαστα!!! Τι έφτιαξες?! Καταπληκτική η ιδέα σου με το σταντ για να βγουν φωτογραφία τα παιδιά! Η όλη διακόσμηση είναι πανέμορφη και γέλασα με την καρδιά μου με την ταμπέλα υποδοχής! Χίλια μπράβο σου και να τον χαίρεσαι τον Κωνσταντή σου! Να είναι πάντοτε ευτυχισμένος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΑΧ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΑ.ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ,ΠΕΡΝΩ ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΡΤΥ ΜΑΣ ΦΑΡΜΑ ΚΑΙ ΕΓΩ.....ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΑ ΤΕΛΑΡΑ ΠΟΥ ΤΑ ΒΡΗΚΕΣ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή