Σάββατο 23 Απριλίου 2011

Λαμπαδες στο παρα πέντε!!

 Γεια σας!!Καταρχήν σας ευχαριστώ όλες για τις ευχές σας σχετικά με το μπεμπε μας!!
Οτι έιμαι λίγο της τελευταίας στιγμής θα το χετε καταλάβει φαντάζομαι...Φετος ήταν η πρώτη χρονια που αποφάσισα να διακοσμήσω μόνη μου τις λαμπάδες μας. Τις είχα παρει από καιρό αλλά λίγο κατι ετοιμασίες που είχα λίγο η έλλειψη διάθεσης δεν κατάφερα να τις στολίσω.Ετσι πριν από λιγο μου ήρθε μια αναλαμπή άπλωσα τα μπιχλιμπίδια μου και τις στόλισα.

Καλή Ανασταση λοιπόν σε όλους  μας!!!




Η δικια μου τι άλλο θα μπορούσε να έχει... φραουλίτσες!!

Και του άντρα μου με ρόδια και κανέλλες


4 σχόλια:

  1. Χρόνια πολλά με υγεία αγάπη κι ευτυχία για εσένα και την οικογένειά σου! Εγιναν υπέροχες οι λαμπάδες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χρονια πολλα με υγεια κ χαρα!πολυ ομορφες ειναι οι λαμπαδες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τέλειες κοριτσάκι!!!!και του χρόνου με υγεία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τελειες οι λαμπάδες σου!! χαίρομαι που σε βρήκα πολύ όμορφες δημιουργίες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή