Σάββατο 8 Οκτωβρίου 2011

Μια κάρτα για την πρόκληση του get creative!!

Είπα και εγώ να δοκιμάσω την τύχη μου σε ένα διαγωνισμό (που πας ξυπόλυτη στα αγκάθια...) . Το get creative ειχε μια πρόκληση στο στοιχείο μου (εν σχεσει με τις υπόλοιπες που σίγουρα δεν το χω...)
Μια κάρτα που να μην εχει το κλασσικό ορθογώνιο σχήμα.

Ετσι και εγώ έφτιαξα ένα δωράκι ΕΚΠΛΗΞΗ!!

Ο φιόγκος είναι τρισδιάστατος και κρίμα που δεν φαίνεται γιατί το προσπάθησα παααρα πολύ!!
Η ώρα είναι 3.20 πμ και εγώ εχω ένα δωμάτιο βομβαρδισμένο!!!!!
Αντε να δουμε τι ψάρια θα πιάσουμε.....

19 σχόλια:

  1. Χαχαχα φιλενάδα είσαι απίστευτη!!! Τεεεελεια είναι η κάρτα σου, πολύ χαριτωμένη και ό,τι πρέπει για την πρόκληση και για την ώρα που την ολοκλήρωσες, η φωτογραφία βγήκε πολύ φωτεινή!!! Πολύ μου αρέσει! Τα χρώματα, η κορδελίτσες, οι χαντρούλες και το αρκουδάκι! Καλή επιτυχία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν έχεις να φοβηθείς τίποτα...Είναι υπέροχη η κάρτα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Very smart!! Great card, thanks for playing along with get creative. Channa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τι ακουν τ΄αυτια μου πρωι πρωι..τι λες ειναι πανεμορφη..οταν σ'αυτο που ξεκινας σ'ακολουθει η ψυχη γιατι αυτο βγαζεις..τη ζεστασια του εργου..καλη επιτυχια**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Very cutre card!!....thanks for taking part in the challenges!
    hugs irini

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τελικά οι μεταμεσονύκτιες ώρες είναι οι καλύτερες για δημιουργία...Υπέροχη καρτούλα έφτιαξες Πένυ μου!!!Καλή σου επιτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι πρωτότυπη κάρτα!!! Γλυκύτατη!!! Ευχαριστούμε πάρα πολύ για τη συμμετοχή, Πένυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. This is so pretty, what a gorgeous creation, beautiful papers and just love the bow. Thanks for joining us at Get Creative and good luck,

    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τέλεια η καρτούλα σου!!!
    Και εσύ νυχτοπούλι είσαι!
    Καλώς σε βρήκα στο σπιτάκι σου μόλις έκανα μια βόλτα και οι δημιουργίες σου είναι υπέροχες μπράβο!!!
    Καλή επιτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πράγματι πολύ γλυκιά κάρτα και τοσο ωραία τα χρώματά της σου εύχομαι πολύ καλή επιυχία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολυ ομορφη καρτα,υπεροχα χρωματα!!καλη επιτυχια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τέλεια η κάρτα! ο φιόγκος έιναι υπέροχος! σε ευχαριστούμε πολύ για την συμμετοχή σου στο Get creative!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Φαίνεται, φαίνεται ο φιόγκος!
    Είναι τέλεια και η ιδέα και η κάρτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Η κάρτα σου είναι μια γλύκα!!! Καλή επιτυχία και καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. πανεμορφη!!! η αληθεια ειναι οτι δεν φαινεται ο τρισδιαστατος φιογκος αλλα κι ετσι ειναι υπεροχη!
    ευχαριστουμε για τη συμμετοχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύ όμορφη καρτούλα! Συνέχισε να παίζεις μαζί μας... σ'ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τέλεια κάρτα,καλή επιτυχία!
    Καλώς σε βρήκα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πένυ, ειναι πολύ όμορφη! Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή