Τρίτη 5 Ιουνίου 2012

Το λεύκωμα της μπουκίτσας μου!!

Καλησπέρααα!!! Τι κάνετε??? Πως τα περάσατε το τρίημερο? Εγώ καμαρωσα το πρώτο μπανιο των αγοριών μου χτες.Ηταν πολύ ωραία με το καφεδάκι μου στην ξαπλώστρα ,με καλή παρέα (τα λέω για να παρηγοριέμαι...) μονο που σήμερα ξύπνησα μπαλόνι από το πρήξιμο και με ένα κατεβατό εξετάσεις από τον γιατρό.Μαλλον εχω παθει ηλίαση αν και κατω από την ομπρέλα και είμαι σαν κοτόπουλο.Τι να πω...υπομονή....43 μερες ακόμα και τη θάλασσα μονο με το κυαλι για φέτος!!!
 Εδώ και πολύ καιρό έχω αρχίσει το λεύκωμα γέννησης της δικής μου μπεμπούλας.Μεσα στο Σ/Κ επιτέλους το ολοκλήρωσα!!!Μπορεί να μην έχουμε φτιαξει τη βαλίτσα του μαιευτηρίου ακομα αλλά το λεύκωμα έπρεπε να είναι έτοιμο!!Αυτό το Σ/Κ ήταν πολύ δημιουργικό θα έλεγα αφου βάψαμε και το δωματιο μας που αρχικά θα είναι και της μπουμπουκας αλλά έφτιαξα και τις φετινές μου σαγιονάρες. Στην επόμενη ανάρτησή μου θα σας τις δείξω!

Τώρα σχετικά με το λεύκωμα,το ήθελα πολύ χαρούμενο και ακρως παιδικό. Ετσι για το εξώφυλλο επελεξα ενα λαχανί φόντο με πεταλούδες και πολλές πολύχρωμες κορδέλες!!

Επαιξα και με το Pazzles που ομολογώ έχει πιάσει αράχνες αλλά δεν ακολουθούν οι δυνάμεις μου και οι αντοχές μου.Εφτιαξα όμως σελιδούλες με tags και φακελακια που θα φιλοξενήσουν τις ευχές συγγενών και φίλων.



Ξερω είναι μια ανάρτηση με πολλές φωτό,ήθελα όμως να σας δείξω όσες περισσότερες σελίδες από το βιβλιο της μικρής μου!! Ελπίζω να μην σας κούρασα...

Φιλιά ,
Πενυ

12 σχόλια:

  1. καλέ είναι φανταστικό!!! Μπράβο σου! Κουράγιο μάνα, λίγο υπομονή ακόμη και θα βγει η μπουμπου σου! Ένα γερό μωράκι να είναι και εσύ να είσαι γερή να τα μεγαλώσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολύ όμορφο!!!!αντε λιγες μερες εμειναν!!!με το καλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ τι ομορφο που ειναι!!!!! για ομορφες και μοναδικες αναμνησεις!!!
    Να χαρεσαι τα αγορακια σου!!! και το μωρακι γερο και φωτισμενο!!!

    φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΝΤΕ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΚΟΝΤΕΥΕΙΣ ΚΑΙ ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΣΤΑ ΣΟΥ ΜΙΑ ΓΛΥΚΕΙΑ ΜΠΕΜΠΟΥΛΑ!!!
    ΤΟ ΛΕΥΚΩΜΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ...ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με το καλο να έρθει γερή η μπουκίτσα σας!!! Πολυ γλυκό το άλμπουμ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχο!! Με το καλό να το γεμίσεις με όμορφες αναμνήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολυ ωραιο το λευκωμα για την κορουλα σου!!! Υπομονη ο χρονος θα περασει γρηγορα, και του χρονου θα παλτσουριζεται στην θαλασσα με την μπουμπου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καταρχας να πινεις χυμο καροτο βοηθαει και κατα δευτερον δεν μας κουρασες μας μαγεψες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Με το καλό να έρθει το μωράκι σου!
    Είναι πανέμορφο το βιβλιαράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπομονή κοριτσάκι και όλα θα πάνε καλά. Με ένα πόνο εύχομαι! Το λεύκωμα που έκανες είναι υπέροχο και σίγουρα θα ξετρελαθούν όλοι!
    Καλή δημιουργική συνέχεια και καλό καλοκαίρι με το αγγελούδι σου στην αγκαλιά σου.

    Φιλιά
    Σοφία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είναι υπέροχο Πένυ μου!!! Μπράβο σου!!! Με το καλό να υποδεχτείτε το κοριτσάκι σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή