Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012

Οι ετοιμασίες της βάφτισής μας ξεκίνησαν!!

 Καλησπέρα.Η ζουζούνα μου παίζει και εγώ βρήκα ευκαιρία να σας γράψω τα νέα μου.
Αρχικά σαν κουκουβάγια που είμαι να σας πω τα κατορθώματα της κορης μου.Η μπουκίτσα έχει αρχίσει τα αγκού,τα γέλια και μας έχει τρελάνει!!Συνεχίζουμε με το θηλασμό, όχι αποκλειστικό βέβαια αλλά κάτι ειναι και αυτό. Πλέον σηκώνουμε το κεφάλακι μας και κοιτάμε γύρω γύρω.Παρακολουθεί τα παντα !! Ειναι ικανή να κοιτάει με τις ώρες τον αδερφό της να παιζει. Ο Κωνσταντής από την άλλη την προσέχει ,της μιλάει και ανυπομονεί να μεγαλώσει για να παίζουν μαζί.Τα γλυκούλια μου δεν χορταίνω να τα βλέπω μαζί!!
 Οι δικές μου αντοχές φτάνουν στα όριά τους τρέχοντας όλη την ημέρα τον Κωνσταντή απο το σχολείο,στο καράτε και στο εργαστήριο δημιουργικής απασχόλησης (γιατί να μην υπάρχει ένα και για μεγάλους σνιφ) .
 Μέσα σε όλον αυτό το χαμό είπα να ξεκινήσω κάτι που θα με ξεκουράζει ψυχολογικά.Τι άλλο θα μπορούσε να ήταν από τις ετοιμασίες για τη βάφτιση μας.Για αρχή έφτιαξα τα μισά μαρτυρικά. Μια θηλίτσα από ντίζα σε χρυσό με περλιτσες σε διαφορά (σχετικά παντα με τα χρώματα της βάφτισης) χρώματα και φιογκάκια σε δύο τόνους του ροζ. Τα αλλα μισά θα τα φτιάξω άλλο σχέδιο για να μη βαριέμαι. Σε αυτή τη βάφτιση θέλω να φτιαξω ΤΑ ΠΑΝΤΑ και να πειραματιστώ με όσο περισσότερα μπορώ. Θα καρφιτσωθούν πάνω σε μαξιλαράκι σε σχήμα καραμέλας που θα ράψει η μαμά μου. Ξεχασα να σας πω πως αυτή τη βάφτιση την έχουμε κάνει οικογενειακή υπόθεση και αυτό γιατί στις ετοιμασίες θα συμμετέχουν ολοι. Η μαμά μου θα αναλάβει ότι έχει σχέση με ράψιμο .Ο άντρας μου έχει ήδη φτιάξει τους κρίκους για τις μπομπο μας και θα κανει της "βαριές" κατασκευές της διακόσμησης. Θείες ,πεθερά κλπ θα αναλάβουν τα μεζεδάκια του μπουφέ.Μεχρι τότε θα βρω αρμοδιότητες και για τους υπόλοιπους χαχαχα  Νομίζω σε πιο handmade βάφτιση δεν θα έχουν παει οι καλεσμένοι μου!
Η αλήθεια είναι ότι περνώντας η βάφτιση του Κωνσταντή όλοι μετανιώσαμε που δεν καναμε περισσότερα τότε. Έτσι τώρα έχουμε όλοι μια όρεξη και μια προθυμία να κανουμε τα παντα. Θα μπορούσα να καθόμαι να γράφω με τις ώρες αλλά η μπουμπού μου με φωνάζει!!It's "μαμ" time!!!
 Φιλιαααααα!!!



7 σχόλια:

  1. Μπράβο, το χειροποίητο ξεχωρίζει πάντα κ αν έχεις κ τόσους βοηθούς ποιος τη χάρη σου!!! Τα μαρτυρική πολυ όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Προετοιμασίες από τώρα? Αν δεν κάνω λάθος την άνοιξη δεν βαφτίζεστε? Σε συγχαίρω για την οργάνωση του χρόνου σου! Εγώ αντιθέτως, με βλέπω να τρέχω την τελευταία εβδομάδα για τα πάντα...
    Τα μαρτυρικά σας πολύ ξεχωριστά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραία τα μαρτυρικά, ανυπομονώ να δω τι άλλο θα φτιάξετε! Είναι άλλη απόλαυση να τα κάνεις όλα χειροποίητα και μάλιστα μαζί με την οικογένεια... Enjoy!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. με το καλο Πενουλα μου η βαπτιση σας!
    υπεροχα τα μαρτυρικα σας! και η ιδεα της handmade βαπτισης με ξετρελαινει! εγω το σκεφτομουν οταν βαπτιζα την ταλιμπανουλα αλλα οντας απειρη τοτε σε οτιδηποτε εχει να κανει με κατασκευες δεν το τολμησα! αν ερθει ποτε δευτερο ομως θα το τολμησω σε ολα εκτος απο το βιβλιο ευχών που θα εχεις και παλι την αποκλειστικότητα!!σμουτς σε εσενα και τα ζουζουνια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα! Καλώς σε βρήκα στο όμορφο blog σου! Μπράβο που τα κάνεις όλα μόνη σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ωραία!Θαυμάζω όσες μαμάδες προετοιμάζετε κάτι τόσο μεγάλο όσο είναι η βάφτιση μόνες σας!Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κατ'αρχην να χαιρεσαι τη μπουκιτσα σου να ειναι γερη και τυχερη!!!!
    Με το καλο η βαπτιση τι ωραια που σε βοηθανε ολοι και τι οργανωση απο τωρα για την Ανοιξη!!!! Θα σου πω εκ πειρας οτι πολυ καλα κανεις και ξεκινησες νωρις για να το ευχαριστηθεις εγω με τη βαπτιση του Ιωακειμ ετρεχα τελευταια στιγμη και δεν εφτανα χαχαχα!!!
    Τα μαρτυρικα ειναι πολυ ομορφα αντε για να δουμε τι αλλο θα φτιαξεις?
    Φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή