Παρασκευή 12 Απριλίου 2013

Μπομπονιέρες όλο γλύκα !!

 Ο καιρός περνάει και η βάφτιση της μικρής μου πλησιάζει !!! Το σπίτι μου έχει ντυθεί στα ροζ ! Σιγά σιγά ρυθμίζονται όλες οι λεπτομέρειες .Στις 23 Ιουνίου, το απόγευμα η μπουκιτσα μου θα αποκτήσει ονοματάκι. Ανυπομονώ ! Αυτή τη φορά θέλω να περάσουν όλα από τα χέρια μου και να χαρώ όλη την ετοιμασία. Εδώ και καιρό στήνω διάφορα, μπομπονιέρες, προσκλητήρια, κατασκευές για τη διακόσμηση της εκκλησίας ,όμως δεν σας έχω δείξει τίποτα.
Αρχίζω λοιπόν από τις μπομπονιέρες μας που είναι σχεδόν έτοιμες. Μόνο τα κουφέτα μας λείπουν για να ολοκληρωθούν. Η μπομπονιερα είναι γούρι κρεμαστό (άχτι της γιαγιάς) από την οποία κρέμονται χαντρες αλλά και διάφορα γλυκάκια . Παγωτάκια , τουρτιτσες ,donuts,μπισκότα,μακαρόν ! Οτι πρέπει για όσες κανουν δίαιτα χαχαχαχα




Εκείνη τη μέρα θα κρεμαστούν σε δεντράκι μεταλλικό που θα εχει επιμεληθεί ο μπαμπάς μας !! Είπαμε όλοι θα βάλουν το χέρι τους χαχαχα
Από βδομάδα θα αρχίσω να σας δείχνω και τα υπόλοιπα !
Να εχουμε ένα τέλειο Σ/Κ
Φιλιά
Πενυ

5 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφες και πρωτότυπες μπράβο! Εύχομαι να πάνε όλα καλά και να έχετε μια υπέροχη βάφτιση! Ως τότε ανυπομονώ να δω κι άλλες όν=μορφες δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ολα τα γλυκάκια έχει η μπουμπουνιέρα της μπουκίτσας σου όπως λες. Με το καλό η βάφτιση και περιμένουμε να τα δούμε όλα .
    Καλό Π/Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δροσερές οι μπομπονιέρες, Πένυ! Γεια στα χεράκια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή